pondělí 7. července 2014

Měsíční chvástačka II červen 2014

Měsíc červen se nesl v duchu zkoušek a projektů do školy. A možná právě proto není nových knih příliš. Ale to bych nebyla já, abych si přeci jen nějaké nekoupila :) Chcete vědět, kterým knihám jsem neodolala? Stačí kliknout o pár řádů níž a uvidíte :)




Málem jsem na chvástačku zapomněla - natočila jsem ji před pár dny a úplně se mi vykouřilo z hlavy, že bych ji už měla zveřejnit :D

Doufám, že se vám video bude líbit. Užívejte si prázdniny.
Vaše B.

4 komentáře:

  1. Super video a boží knihy. :)
    Luxus mám doma a měla bych si ho přečíst. :) Dvojku mám taky. Měla bych si další dva dokoupit. :)
    Temné vize jsem četla a celá série se mi moc líbila. Jednička byla super. Bohužel mi vadilo koho si hlavní hrdinka vybrala. :(
    Ready player one jsem si taky koupila a těším se. :)
    Tři mocné ženy mají krásnou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Nikol :)
      Já s těmi posledními knihami v sérii čekám až jak se mi budou líbit Intriky, abych si je nekoupila třeba zbytečně, ale myslím, že se mi Intriky líbit budou, takže do knihovničky přibudou i ty poslední 2 díly :)
      Na Temné vize jsem opravdu zvědavá, teď ještě víc :)
      Verunka nalákala asi všechny na RPO :D

      Vymazat
  2. Super video! :) Všechny knížky vypadají vážně skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti :) hned jak některou z nich přečtu, bude tady na ni recenze :)

      Vymazat