sobota 7. listopadu 2015

Podzimní oblíbenci #letterBtalk

Že má být tenhle blog o knihách a ne kosmetice? Že by se ve článku měly objevovat jen knižní (dobře, když už, tak cestovatelské) záležitosti? A to říká kdo?
Ano tento blog byl původně zamýšlen jen jako knižní, ale stejně jako se vyvíjí svět kolem nás, vyvíjí se i mé zájmy a spektrum věcí, které se nějakým způsobem dotýkají mého života je také rozmanitější. Proto dnes video a článek z trochu jiného soudku.


Kosmetika rozhodně nepatří mezi mé zájmy č. 1, ale i přesto nechci, aby se mě lidé na ulici lekli. Proto se ani já neubráním nákupům v drogerii. Vždy dokážu stát dlouhé minuty před stojany s laky na nehty. A přestože jsem se zařekla, že si tady laky nebudu kupovat, neodolala jsem. Tady můžete vidět nejnovější přírůstky ve sbírce.



Tento lak od OPI mě zaujal už na první pohled. Třpytivé a lesklé věci mě přímo bací do očí a rozhodování zda ho vložit nebo nevložit do košíku bylo vcelku jednoduché. Zatím jsem ho na nehtech neměla, ale plánuji, že v nejbližší době vyzkouším co vydrží.



China Glaze lak pro mě byl bohužel zklamáním. Čekala jsme úžasné krytí a dokonalý "finiš", ale aby toho člověk dosáhl musí udělat několik vrstev a po zaschnutí se lak bohužel snadno odlupuje. A to je velké mínus.


Průhledný vrchní lak je nezbytností a jelikož mi v mé sbírce laků tady v Británii chyběl, koupila jsem si tenhle od Barry M.



Illamasqua mě láká už od dob, kdy jsme ji poprvé viděla u Julie Graf v několika videích. Ale konkrétně tento lak má ode mě velký, velký palec dolů.  Tváří se jako neprhladný třpytkatý černý, ale ve skutečnosti je průhledný a množství flitříků je žalostné. Možná by tento problém vyřešilo více vrstev, ale pokud je pod ním lak o 3 vrstvách, jsou další tři nemístnou představou.



L´Oreal Paris mě příjemně překvapila všemi třemi produkty, které jsem navíc ještě nakoupila ve výhodné akci, kdy ten nejlevnější z nich byl zcela zdarma.
Řasenka Volume Million Lashes řasy krásně prodlouží a pokud nepotřebujete zvětšit jejich objem, budete po pár tazích s tímto zázrakem spokojeni.



Mini verze řasenky od Clinique byla dárkem ke Glamour časopisu a byla zcela určitě trefou do černého! Bylo možné vybrat si z různých dárků k tomuto časopisu, ale já jsme sáhla právě po řasence, která patří mezi dražší kosmetické kousky. Malý kartáček a snadná aplikace mě zaujaly už na první pohled. A výsledný vzhled řas po nanesení této černočerné řasenky? Větší hustota a delší řasy. Ani jedno extrémně, ale dostatečně, aby bylo vidět, že jsou řasy nalíčené.



Na Infallible Stay Fresh 24H makeup je možné najít mnoho recenzí. Po shlédnutí a pročtení několika z nich jsem se právě pro tento makeup rozhodla. Vybrání odstínu bylo náročné. Všechny totiž vypadají opravdu oranžově. K mému velkému překvapení však po nanesení na obličej zoxidoval do toho správného odstínu. Já jsme sáhla po odstínu 120 Vanilla, který patří mezi světlejší varianty. Rozhodně se nelekejte, pokud se vám bude odstín ihned po nanesení zcela špatný. Chvíli počkejte a vyneste ortel až poté.


Společně s makeupem jsem si pořídila i korektor L´Oreal Paris - True Match La Touche Magique v odstínu Natural Beige. A jsme s ním velice spokojená. Společně tvoří dvojku, která spolehlivě zakryje všechny nedokonalosti a na pleti vytvoří příjemný "finish".


Vlasy v britském počasí a podnebí docela trpí a proto jsem jim chtěla dopřát něco speciálního. A napadl mě Tangle Teezer, který si všichni chválí. Abych řekla pravdu, nemyslím si, že je zázračný. Je to hřeben, který vlasy rozčeše, ale taky umí zakrakat. Zcela určitě ne tolik jako nějaký obyčejný nejlevnější hřeben, ale vlasy v něm také zůstanou.
To co mě na něm baví jsou jeho barvy. Vždy když ho vezmu do ruky, vybaví se mi léto, teplo, slunce. Na chvíli se zasním a na tváři se mi objeví úsměv. Trochu netypický důvod proč si oblíbit hřeben, ale už je to tak.



Školní pomůcky, papírové ptákoviny, časopisy, bloky, knihy - to je moje! Tak se jdeme vrhnout do papírových vod.

Jako první tu máme lepítka. Nic zázračného, praktická a vcelku líbivá věc, která je pro mě jako studentku a člověka systematického a zapomnětlivého, nezbytností.


Co už není praktické, ale udělá mi to radost i tak jsou časopisy. Moc si je nekupuji, ani tady ani doma v ČR. Ale neodolala jsem těmto dvěma - Glamour a Homes&Gardens. V Glamour je rozhovor s mou oblíbenkyní Tanyou Burr, která je také na obálce a zatraceně jí to tam sekne!
Interiérový design, bydlící věci (haha, zas to moje tvoření slov) a bydlení obecně mě přitahuje a jednu dobu jsem si myslela, že bude i mým zaměstnáním. A společně s Vánoci v jednom? Nešlo ho tam nechat...


A protože jsme hlava děravá a bába stará zapomnětlivá, neukázala jsem vám ve videu svůj nový blok, ze kterého mám obrovskou radost. Objevila jsme ho v TK Maxxu a hned mi bylo jasné, že ho použiji na něco společného s blogem. Zatím je plán takový, že si do něj budu psát poznámky k právě čteným knihám. Pocity, myšlenky a různé obyčejné momenty, které jsou se čtením spojené. Budu mít potom do čeho nahlédnout, až budu psát recenze nebo připravovat video. No není to báječný nápad?! 
Podívejte se na tu nádheru. Už se nemůžu dočkat, až do něj napíšu první větu :)




A aby to tu nebylo plné jen hezkých, ale ve skutečnosti ne zcela nezbytných věcí, máme tu jednu čistě praktickou věc (která je ale i tak pěkná na pohled!) - deštník. Na tenhle kousek jsme narazila také v TK Maxxu (Uhádli byste, který obchod jsem si tu oblíbila? Učitě ne, že? ;) :D) Steve Madden je nejznámější v USA, ale ani v UK nepatří k nesehnatelné značce. 
Tenhle tribal print mě zaujal během první sekundy. A ikdyž nemiluji růžovou, musela jsem ho mít.


Bez šály by to nebyl podzim. Tahle nová je z Forever 21 a stály mě pouhých 8 liber, což je boží kup, protože je opravdu teplá a huňatá. A je v mé oblíbené modré. Tu jsem tam nemohla nechat. A opravdu ji nosím hodně často, možná až moc...


Krémový svetr s černobílým potiskem je základním kouskem šatníku, který se neztratí. Tento stál také pouhých 8 liber a myslím, že bude vypadat skvěle jak k sukni (do kanceláře) tak k džínám (do školy, na kafíčko..)


A ve videu jste mohli vidět i Harry Potter tričko, které teď nosím už asi týden v kuse nadoma (jo, už dám vyprat, slibuju!). A moje zapomnětlivost se znovu přihlásila o slovo, protože při psaní tohoto článku jsme zjistila, že tričko nemám nikde vyfocené. Takže budete muset kouknout na video, abyste věděli o čem mluvím. Tak šupky dupky do toho ;)


Tak a teď mi prozraďte co je vaší oblíbenou nezbytností pro tento podzim. Jsem jedno velké ucho. Patří mezi váš výběr také kosmetika nebo ta pro vás na podzim nehraje prim?

Co vlastně říkáte na podobná videa/články? Líbí se vám, baví vás nebo byste je radši neviděli? Jste pro, aby se tady blogu v budoucnu objevili další oblíbenci?

Mockrát vám děkuji za přečtení.

Prožijte krásný zbytek podzimu a pomalu shánějte dárky na Vánoce, než bude pozdě (já to mám v plánu tohle úterý :))

Vaše B.

9 komentářů:

  1. Tangle Teezer mám teď nově a je fakt úžasnej :) super článek ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) A jakou bravu máš? A máš ten malý s krytem nebo ten velký?

      Vymazat
  2. Tak ty laky... Barvičky hezké, sama mám doma nacpanou krabici (pozor, ne obyčejnou od bot, ale takovou tu velkou na dort), ale co se OPI a China Glaze týče, neslyšela jsem, že by byly něco extra výjimečného. Barvy mají krásné, ale třeba takové Essie (nezkoušela jsem), je prý mnohem lepší, pokud chce člověk sáhnout do vyšší cenové kategorie. Mně stačí ty obyčejné, protože mi drží skoro všechno, takže co se drahých značek týká, nechávají mě chladnou. :)
    A ta šála je krásná. :)

    A oblíbence nemám. Nejsem ten typ, co nosí (sleduje, poslouchá, čte,... ) jedno roční období jen tohle, a jiné zase jen tamto. Co se ale tohoto druhu videí týče, klidně je toč dál. Ty jsi takový ten člověk, co se dá poslouchat, i když mluví o významu pokřiveného letu berušky na abnormálity ve fungování universa. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se vážně směju, že se až za břicho popadám! Děkuji za úžasný komentář! :D
      Já jsem právě o těchto dvou značkách slyšela hodně pochvalných slov, ale vážně je nejlepší vyzkoušet a udělat si vlastní obrázek. Po Essie už nějakou dobu pokukuji a myslím, že nakonec podlehnu a nějakou jejich typickou pastelovou barvičku si odvezu domů :) Takže ani třeba jeden lak od Lancome a podobných značek bys jednou nechtěla mít ve sbírce? K té mimochodem gratuluji, laků není nikdy dost a mít takové malé(velké) barevní království, tak v něm máčím nehty ostošet :D

      Jinak ještě k oblíbencům - rozhodně to není tak, že bych všechno tohle používala jen na podzim. Ale právě v tuhle dobu jsem si to oblíbila a zařadila to mezi své oblíbené věci celkově. Rozhodně se třeba řasenky z tohohle článku nevzdám ani na jaře. Ale zrovna teď jsem ji objevila a zalíbila se mi. Ikdyž šálu asi v létě nevytáhnu, to je pravda...

      Vymazat
    2. Vůbec. Mně stačí třeba Salon Pro od Rimmelu, které stojí stovku, což je asi má maximální hranice na kterou bych s cenou šla, a vydrží mi na nehtech klidně i více jak týden a to myji běžně nádobí. Ne každý odstín z té řady dobře drží, taková 444 Seduce je třeba úplně na prd, ale odstínem se dá nahradit číslem 2393 od Dermacolu z řady One Coat. Ne každému Salon Pro sedí, ale Červenou 703 Rock N Roll bych za žádnou jinou nejraději nikdy nevyměnila. :) Jinak nevím, jestli je na místě gratulovat. Je to prostě úchylka. :D Mám jednu tvářenku, jeden pudr, jednu řasenku, ale co se laků týče... :3

      Vymazat
    3. Teď mi tak dochází, že jsem se s těma lakama docela rozšoupla... V ČR většinou nejdu ani na tu stovku, to už by muselo být! Ale tady jak už raději nepřepočítávám, tak to nevnímám...No, panejo, docela valím oči nad svým utrácením :D .... Na mě to jsou tedy barvičky až moc červené. Já mám raději modrou/stříbrnou/zlatou a když už dočervena, tak spíš vínovou (moje oblíbená je od Rimmelu, jen si bohužel nepamatuji který název přesně to je a lak nemám u sebe :/) Ale úplně nejvíc vedou pastelové barvy, které jen jednou za čas vyměním za něco výraznějšího....Jinak mojí asi nejoblíbenější značkou je Catrice. Poměr kvalita/cena/šířka sortimentu je ojedinělý a bezkonkurenční, dle mého názoru bomba.
      Každá žena je ve skrytu duše sběratelka. Akorát každá sbíráme něco jiného :D Jedna boty, druhá kabelky, třetí knihy a čtvrtá laky. Zas to ber tak, že ti nezaberou tolik místa, jako kdybys měla 50 kabelek ;)

      Vymazat
    4. Vidíš to a já naopak nosím samé tmavé a pastelové jen výjimečně. :) Catrice má pěkné barvy, ale trošku mi připadá, že flákají výrobu víček. Buďto nesedí úplně rovně na té lahvičce a nebo se mi už i stalo, že měl křivě střižený štěteček. V krytí i výdrži jsou takové průměrné, ale pro mě dostačující. Škoda, že nejsou ještě tak o deset dvacet korun levnější. To by byl teprve luxus. :D Pravda. Jsem ráda, že netrpím na kabelky. Navíc cenově by to vyšlo dost draho.

      Vymazat
    5. Ta víčka mě taky občas štvou, ale tak zase za tu cenu se není co divit. A je fajn, že mají stejné lahvičky, takže když jsou u sebe, tak to má jednotný styl. Jsem blázen do takových maličkostí... To bych asi nakoupila všechny jejich laky, kdyby byly za takovou cenu :D ... Tak uvidíme, jestli třeba časem neobjevíš ještě nějakou sběratelskou vášeň (možná na kabelky dojde za pár let :D), tohle člověk nikdy neodhadne. Jednoho dne přijde nápad a od té chvíle už to sbírání nabírá na obrátkách..

      Vymazat
    6. Věřím, že k ničemu takovému nikdy nedojde. :p

      Vymazat