sobota 14. listopadu 2015

Nákupy v Liverpoolu

Vánoce se pomalu blíží a já jsem na tom stejně jako každý rok. Stejně bídně - ještě nemám nakoupené všechny dárky. Stejně jako všechny předchozí roky jsem měla v plánu nakupovat v průběhu roku. Ale můj největší problém je to, že nevydržím nějaký dárek nedat. Když si představím, že obdarovaný by se mohl z dárku těšit o několik měsíců déle, tak mám obrovské nutkání mu ho rovnou dát. A většinou to tak i dopadne.

Druhým faktorem je obava z toho, že pokud po něčem touží, já to koupím x měsíců dopředu, tak v době Vánoc už tu věc bude stejně dávno mít, protože si ji koupil/ dostal od někoho jiného už dřív. Někdy jsou celé Vánoce pro zlost.... Ale stojí za to. Ta atmosféra, barvy, vůně, jídlo, hudba, ale hlavně ti nejbližší pohromadě.

Ale dost už o Vánocích. V úterý jsem vyrazila do Liverpoolu v honbě za výše zmíněnými zabalenými radostmi pod strom. A jak můj den vypadal? 



Ráno začalo příjemný přispáním si a pokračovalo báječnou snídaní. Start do nového dne přesně podle mého gusta.


Po pomalém rozjezdu následoval rychlý přesun na nádraží, odkud v 10:43 odjížděl vlak do Liverpoolu, který byl mým cílem. Cesta vlakem byla příjemná a rychlá, něco málo přes půl hodinky a ocitnete se v centru města.


10. listopad je zcela určitě podzimním dnem, ale vánoční atmosféra je cítit na každém kroku. Jelikož je to téměř 14 dní od Halloweenu a v dohledu není žádný další významný den, který by předcházel vánočním svátkům, nese se výzdoba ve stylu typických jehličnatých stromků, sněhu a červeno-bílé barvy.


Kdo mě zná, ten ví, že miluji papírnictví a všechny blbinky s tím spojené. A tak bylo nemožné nezavítat do obchodů jako je Paperchase nebo Utility (a mnohé další) kde se to věcmi přesně pro mě přímo hemží. Nejraději bych si koupila vše, ale odolala jsme a odešla jsem s prázdnýma rukama, ale plnou hlavou všech těch báječných barviček a výmyslů.


Jídlo mám však také ráda. Obědová zastávka byla nezbytností. Poprvé ve svém životě jsem zavítala do Pretu, což je bistro, kde můžete najít zdravější varianty pochutin. Trvalo několik minut, než jsem vybrala čím naplním své bříško, ale dlouhé vybírání stálo za to. Vánoční speciální sendvič byl naprosto famózní. Vřele ho doporučuji! A jako pití jsem zvolila Volcano smoothie plné vitamínů ode dna až po hrdlo lahvičky.


Pobíhání po obchodech a shánění těch nejlepších dárků bylo až překvapivě vysilující. Bláhově jsem si myslela, že úterý je skvělým dnem na nakupování - většina lidí bude v práci a obchody budou poloprázdné. Já bláhová!.. Obchody byly narvané k prasknutí. Asi jsme nebyla jediná, kdo měl podobný nápad.
Několikahodinový nákupní maraton jsem ukončila v Marks & Spencer kde jsem si na půlhodinky sedla v jejich café koutku a v klidu jsem snědla dortík (Já vím, není to dortík v pravém slova smyslu, ale nevím jak to správně a výstižně přeložit, jak byste přeložili bun?) a zapila ho další vitamínovou bombou toho dne.


Ale každý den jednou končí a mě za 20 minut odjížděl vlak. Nejvyšší čas vyrazit na nádraží. Na nástupiště jsem dorazila s časovou rezervou a jelikož jsem potřebovala něco na zahřání, rychle jsem skočila do Costy na jejich výborné Chai latte, které mi bylo příjemným společníkem na zpáteční cestě. (A to že jsem se polila, protože neumím zadělávat víčko, nemusí nikdo vědět ;))


Co jsem tedy v Liverpoolu nakoupila? Bylo toho víc, jak jste mohli vidět ve videu. Ale ani v tom, jsem vám neukázala vše. Nechci totiž propálit vánoční dárky. Chci aby byly překvapením. Tak jen stručně k tomu, co udělalo radost mně - nové teplé bačkůrky z Primarku a vánoční výzdoba - červené a zlaté ozdoby také z Primarku a provázek ne kterém jsou šišky a hvězdičky z TK Maxx. Ráda bych si jimi vyzdobila pokoj, abych cítila vánoční atmosféru ikdyž tu nemáme adventní věnec, nevoní tu čerstvě upečené cukroví ani nehrají české vánoční koledy. Občas i takovéhle maličkosti dokáží zpříjemnit den.



A co jste v poslední době nakoupili vy? Kupujete už dárky na Vánoce? Nakupujete teď jen pro ostatní nebo taky děláte radost sami sobě? A máte nějaký tip na vlatsnoručně vyrobené dárky?

Tohle propšené počasí co tu teď máme stojí za prd, ale vzpomínka na příjemný den v Liverpoolu trochu prozářila den.

Mějte se krásně a užívejte si maličkotí.

Vaše B.

3 komentáře:

  1. Dřív jsem mívala taky Koss sluchátka, ale vždycky se mi poškodil kabel, nebo mi ruply plastové komponenty. Ale čtyři roky dozadu jsem za pětistovku koupila obyčejná sluchátka od Sennheiser a pořád krásně drží, nic jim není. A přitom se mi už mockrát stalo, že jsem o něco zavadila a ony se mi vyrvaly z uší. Vážně kvalitní výroba. Příště půjdu zase do této značky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten KOSS mě mrzí, za ty peníze by člověk čekal víc. Tohle je zrovna příklad toho, jak kvalita nezávisí na ceně. Celoživotní záruka je sice fajn ,ale každého půlroku posílat sluchátka na reklamaci je naprd, takže taky od téhle chvíle jdu do jiné značky. Sennheiser má pěkný výběr, jak tak na to koukám. A jde všechno hezky sladit, mají opravdu velký výběr všeho možného. Děkuju za tip! Už vím kam příště kouknout, až budu shánět něco podobného :)

      Vymazat