středa 5. srpna 2015

Párty, úklid, pečení... #letterBvlog

Právě je 23:08, úterý večer (v ČR vlastně o hodinu víc). Ještě bych se ráda protáhla, trocha "cvičení" na denním pořádku dokáže s člověkem udělat divy, ale vůbec se mi nechce zvednout zadek a začít. Už je pozdě. Všechno tu utíká neuvěřitelně rychle. Mé plány o vlogování vzaly za své....
Nemám ani pořádně čas točit sitdown videa, a ikdybych měla čas na točení, nevím, kdy bych je stříhala...
Výmluvy? Možná. Anebo prostě jen touha žít a nenechat si ujít jediný okamžik. Priority se v životních fázích mění, stejně jako zvyky a režim. Nechci odsunout blog ani YT na dvacátou kolej, ale ani jim nehodlám podřizovat svůj život. 
Nápady a chuť na točení mám, ale momentálně nejsem ve fázi, kdy bych si dokázala udělat na blog tolik času, kolik jsem vždycky měla a chtěla. Buďte prosím trpěliví, sžívám se svým novým já, v novém městě, v nové práci, v novém pokoji, v novém rozpoložení mysli. 
Potřebuji si uspořádat priority, potřebuji zjistit, co je pro mě v životě to hlavní a jak se zbavit toho nesprávného, špatného, vyčerpávajícího.
Ale blog bude pokračovat, stejně jako YT. Jen v trochu pomalejším rytmu. Spěch možná zaručí kvantitu, ale rozhodně ne kvalitu (ikdyž k té mě čeká ještě značný kus).


Máte také něco, k čemu se nedokážete dokopat, ikdyž strašlivě moc chcete? Něco po čem toužíte, ale ještě jste se nedostali do bodu, kdy pro to udělát první poslední? Co to je? Povídejte, poslouchám (rozuměj čtu ;))

Vaše B.






5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju holky! :) A v jednom z dalších videí budou i se zeleninkou, tak se snad taky budou líbit ;)

      Vymazat
  2. Myslím, že to tempo, které jsi ve vlogování nasadila je tak akorát. :) Lepší takový sestříhaný průřez týdnem či čtrnácti dny, než se nutit sypat z rukávu něco každý den, co by ve výsledku nemělo žádnou hodnotu. Má očekávání jsi dokonce předčila. Takže žádný stres. Sbírej zkušenosti a užívej si pobyt v cizině. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, opravdu moc! :) Jsem ráda, že nevadí, že jsou vlogy spíš občasné než pravidelné. Moc mě těší, že jsem se trefila :)

      Vymazat