středa 11. února 2015

Vlog - ano nebo ne?


Pamatujete si na článek, kde jsem zmiňovala, že bych na blog ráda přidala i trochu toho cestovatelského ducha? Právě si balím věci na takový menší výlet a napadlo mě, jestli byste chtěli vidět nejen fotky ale třeba i video z mých cest. Možná vlog, možná jen záběry zajímavých míst a věcí v doprovodu hudby, možná...kdoví?! Byli byste pro? Chcete vidět střípky dní strávených v Milanu a dalších městech, která mě v nejbližších dnech čekají? Jestli ano, dejte mi vědět. A ikdyby se vám vidina videí nezamlouvala, rozhodně se přidejte k LetterBworld na Facebooku. Protože právě tam uvidíte aktuální fotky, které vás možná přesvědčí o potenciálu videí! :)
Uvidíme, jak to všechno dopadne, ale už teď vám můžu říct, že jsem natěšená na nové zážitky. (Jako když stojíte před knihkupectvím a v kapse máte poukázku na nákup - skáčete radostí a přebíháte od jedné knihy ke druhé ve zběsilé snaze rozhodnout se kterou koupit.) A když to třeba někoho inspiruje k naplánování vlastní cesty - proč se do toho nepustit?

Co myslíte? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat