sobota 3. ledna 2015

Vánoční haul

Štědrý den byl už před více jak týdnem, ale až teď se s vámi můžu podělit o knihy, které se objevily pod naším stromečkem. Doma jsme pro letošní Vánoce zavedli pravidlo - každý napsal dopis "Ježíškovi". Následně jsme všechny seznamy dali na jednu hromadu a hurá na nákupy. Musím říct, že to byl skvělý nápad. Předešli jsme tak nákupu nesprávného dárku, a u knih to platí dvojnásob. Je velice těžké nakupovat knihy pro někoho, jehož reading taste (nevím jaké české spojení využít) je nevyzpytatelná.Někdo možná namítne, že potom už to není to správné překvapení, ale věřte mi, když na seznam napíšete větší množství knih, nikdy dopředu nevíte, kterou z nich dostanete. A jaké knihy jsem tedy dostala?


Má sbírka děl Jane Austenová se i díky letošním Vánocům rozrostla. Nejnovějším přírůstkem je Emma. Jsem moc ráda, že je to to správné vydání, na poličce mi ladí s ostatními díly Austenové.


Před Vánoci jsem četla Hobita. A díky němu jsme objevila kouzlo J.R.R.Tolkiena. Proto v dopise Ježíškovi nesměl chybět Pán prstenů - společenstvo prstenu. Rodiče mi vybrali toto krásné vydání od Arga s krásnou mapou. Přebal sám o sobě je úžasný, ale pod ním, se skrývá ještě něco lepšího, kvalitně udělaná kniha, jak můžete vidět :)




Nedostala jsem však pouze české knihy. Objevila se také jedna anglická. Musím říct, že z ní mám obrovskou radost - je nádherná. Už dlouho mě obálka tak nedostala, jako právě Girl Online od Zoe Sugg. Už se nemůžu dočkat, až se do této knihy pustím. Myslím, že bude mou letošní první přečtenou knihou v angličtině.

























Z minulého článku už víte o mé lásce k cestování. Proto Vás asi nepřekvapí, že poslední knihou, kterou jsem dostala, je Austrálie od českého cestovatele Leoše Šimánka. Autor v ní popisuje a vypráví příběhy, které společně s rodinou zažil během své tříměsíční cesty po tomto kontinentě. Kniha je plná neuvěřitelných fotografií z této cesty. Už jen při zběžném listování vás popadne touha vyrazit také někam za dobrodružstvím. Dnes jsem se pustila do čtení a opravdu si to užívám.






Ze všech knižních dárků mám obrovskou radost a nemůžu se dočkat, až se do nich pustím. Čím udělal Ježíšek největší radost vám? Zůstalo některé vaše přání nevyslyšeno nebo jste dostali přesně to, co jste si přáli? 


Užívejte si začátek nového roku!

Vaše B.

4 komentáře:

  1. Krásné dárky a hlavně moc pěkně nafocené! Emma je fajn a tohle vydání Pána prstenů je krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu Basterko :) Už se nemůžu dočkat až se během čtení budu neustále vracet k té mapě na začátku, stejně jako to bylo u Hobita :)

      Vymazat
  2. Ten Pán prstenů vypadá báječně! :) Ale nejvíce mne zaujala Emma, protože tu jsem ještě nečetla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně krásná kniha :) Těším se, až se k Emmě dostanu, je to další kniha od Jane Austenové, kterou jsem ještě nepřečetla.

      Vymazat