pátek 2. ledna 2015

Malý velký návrat



Ani nevím jak začít. Těch několik měsíců bez psaní blogu si vybralo svou daň. Teď hezky pěkně od nuly.

Těch několik málo z vás, kteří jste na tento blog za celou dobu jeho existence zavítali, si jistě všimlo, že je tu pár měsíců ticho po pěšině. Existuje několik důvodů, které tuto odmlku zapříčinily. Nechci je tu rozebírat nějak dopodrobna, jsou to osobní věci, které bych si ráda nechala pro sebe. Přesto však mám pocit, že si nezasloužíte, abych vás jen tak odbyla. Ikdyby tento článek četl jeden jediný člověk kromě mě, má jistě právo vědět, proč se tu už od října neobjevil žádný článek.

Poslední měsíce byly náročné. Náročné psychicky a později i fyzicky. Hlavně však psychicky. Abych zvládla jakžtakž fungovat, musela jsem oželit spoustu věcí, jednou z nich byl blog. Mrzí mě, že jsem pozastavila něco tak slibně se rozvíjejícího, něco co mě ohromně bavilo, někdy ale člověk nemá na výběr.

Ke všem už tak ošklivým věcem se přidaly ještě starosti se školou, začátek nového semestru je totiž docela hektickým obdobím. Sečteno podtrženo, od září to stojí za starou bačkoru, no vlastně ani za tu ne...

Několik dlouhých týdnů jsem nedokázala přečíst jedinou kapitolu, stránku, téměř ani větu. Z toho je myslím jasné, že přečtených knih je jen malá hromádečka. Od září zhruba do listopadu jsem nevzala knihu do ruky. Od té doby se však snažím znovu začít. Mnohdy je to náročné, ale snažím se. Svým způsobem je čtení vlastně útěk od reality. A ten je někdy potřeba.
Co tím vším chci vlastně říct? Moc ráda bych se vrátila k psaní tohoto blogu. Pomalu ale jistě začínám mít zase sílu pokračovat,a nechci tuhle příležitost promarnit.

Co se tady teda bude dít?
LetterBworld je knižní blog. Takže se tu budou objevovat články plné knih - (ne)přečtených, nakoupených, vysněných, malých, velkých, barevných, černobílých, anglických, českých a já nevím jakých dalších.
Můžete se těšit na recenze, chvástačky, tagy atakdále atakdále.
Co však bude nějakou dobu chybět, jsou videa. Užívala jsem si jejich natáčení, ale momentálně se na ně ještě necítím. Psaná slova jsou pro mne teď přijatelnější forma vyjádření. Ale nemusíte se bát, brzy(za pár týdnů) určitě chytnu foťák, zmáčknu record a video bude na světě. Jen ho prosím nečekejte hned.

Je libo zkusit něco nového?
Už delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych mezi všechny ty knižní a knihomolské věcičky zakomponovala něco tak trochu jiného. Čtení mě baví, cestování ale taky. Proto jsem se rozhodla tato dvě témata trochu propojit právě na letterBworld. Mezi články se občas objeví nějaká cestovatelská vlaštovka. A pokud se jim nebudete bránit, možná jich nebude jen pár, ale třeba i hejno (né kolonie, žádný strach ;)). Celkově bych sem ráda jednou za čas zakomponovala i nějaký ne čistě knihmolský článek. Život je plný zajímavých věcí, o kterých by se mělo mluvit a psát, a já bych se o takových věcech také ráda zmínila právě tady.

A co dál?
Myslím, že nadešel čas také pro letterBworld na Facebooku. Snad se tu během několika dní objeví zpráva, že tomu tak skutečně je. A možná nezůstane jen u FB..

To nejdůležitější!
Moc bych vám všem chtěla poděkovat. Je pro mě nepředstavitelné, že někdo čte mé články, že se dívá na má videa, že se na tyto stránky vrací. Je to neuvěřitelné, ale jsem za to vděčná. Ani nevíte jak si toho vážím. Děkuji vám, z celého srdce. A slibuji, že se do tohoto svého internetového koutku vrhnu a budu ho zvelebovat a zútulňovat jak jen to bude možné. Nechci se vzdát tohoto kousku sebe.



Mám vás ráda,



vaše B.


2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že máš zase chuť pokračovat v blogování :) Jsem na tom podobně, od začátku nového semestru moc nestíhám, ale zatím se mi to ještě pořád dařilo to všechno zkombinovat i s blogováním..Snad se to po zkouškovém zlepší :) Těším se na tvoje nové články i na to hejno vlaštovek, mohlo by to být zajímavé zpestření :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se ke všemu špatnému přidala ještě škola, bylo toho opravdu hodně, ale snad si všechno sedne a bude to dobré :) Moc Ti děkuji za komentář, potěšil mě :) Jsem ráda, že i trochu jiné články tu budou vítány. Přeji Ti hodně štěstí u zkoušek v tomto semestru :)

      Vymazat