pátek 22. srpna 2014

#knihanavylete

Letní projekt Vezmi knihu na výlet, který vymyslela Bastera z blogu Knihy nekoušou se mi moc líbil. Ukázat ostatním kam všude s knihou zavítáme je báječný nápad. Chtěla jsem se zapojit hned od začátku prázdnin, ale jelikož jsem hlava děravá, tak si vždycky až s návratem domů uvědomím, že jsem právě čtenou knihu nevyfotila na místě, kam mě vítr zavál. ALE stal se zázrak a při mém posledním cestování jsem pořídila pár fotek.
Strávila jsem několik dní cestováním po Brně, Vídni a Bratislavě. A jelikož je cesta z Brna do Vídně dlouhá, bylo jasné, že kniha nesmí ve vlaku chybět :) Proč ale nevytáhnout zajímavý příběh do prosluněného dne i ve městě?


Národní knihovna ve Vídni byla jasným místem, kde zvěčnit svou lásku ke knihám..


Po celodenním kocháním se krásnou Vídní bylo na čase odpočinout si. Stadtpark se svými zelenými zákoutími byl ideálním odpočinkovým místečkem. Hodinu si číst v trávě, občas se zadívat na zajímavé tvary mraků a poslouchat zpovzdálí rozhovor německy mluvícího páru (kterému vůbec nerozumíte :D) byl zajímavou čtenářskou zkušeností.

Pokud by Vás zajímaly postřehy a fotky z téhle pidi dovolené, moc ráda se o ně s Vámi podělím v dalším článku.

Užívejte si krásné dny a nezapomeňte fotit své knihy na výletě :)
Mějte se hezky, Bí.


Žádné komentáře:

Okomentovat