pondělí 20. července 2015

První dny v Anglii #letterBvlog

Poslední týden byl bláznivý kolotoč. Odlet z Prahy do Manchesteru, následně cesta vlakem a taxíkem. Pak dotáhnout kufry do pokoje, vybalit a zabydlet se. Byl to můj druhý let v životě, první s odbaveným zavazadlem. První jízda taxíkem. Poprvé bydlení mimo domov... Možná až moc poprvé najednou. Ale zatím mě to baví! :)



Co jsem zatím za těch pár dní objevila? 
  • Počasí se nedá předvídat. 
  • Nikdy se nenaučím správně obléknout - buď je mi vedro anebo zima. 
  • Potkáte tu mnoho různých národností a zaslechnete i slovanské jazyky. 
  • Bude hodně těžké neztloustnout tady - takových dobrot!!
  • Ty honosné domy z filmů opravdu existují, ale jsou tu také "domy hrůzy".
  • Mají tu snad ještě víc supermarketů než u nás (a to je co říct!).
  • Mám silnou vůli - ještě jsem nevkročila do knihkupectví.
  • Mám slabou vůli - dvě balení sladkých, výborných, přímo božích sušenek během pár dní skočily v mém bříšku.
  • Režim, na který jsem najela ještě před odjezdem, tzn. vstávat v šest ráno, funguje i tady. Bohužel i o víkendu, kdy se donutím spát nejdéle do 8 a to při usínání po půlnoci není zrovna odpočinková kombinace.
  • Zatím mě to tady baví!

Nemůžu říct, že bych se tu nějak ohromně procházela, většina cest vede do obchodu pro jídlo, ale už jsem zažila i jednu jedenácti kilometrovou výjimku. Vydaly jsme se k jedné ze vznešených budov tady v okolí - Crewe Hall. Tento "palác" je hotelem a wellness centrem v jednom. Při prvním pohledu vám vyrazí dech. Když vstoupíte dovnitř, vaše tělo se odstřihne od kyslíku. Hlavním vstupem se dostanete do recepce, za kterou na vás již čeká dřevěné obložení, starodávný nábytek, vkusně zrenovované interiéry a překrásná kaple. A když budete mít štěstí jako my, tak uvidíte i fotografa, který šteluje ženicha s nevěstou do správné pozice na jejich svatebních fotografiích. (Nevěsta byla nádherná, ale přišlo mi nevhodné fotit si je, ačkoli se na nás vřele usmívali, když jsme jim vlezly do záběru.












Když už jsme se vydaly na tak dlouho cestu, vzaly jsme to rovnou přes pobočku Manchesterské Metropolitní Univerzity v Crewe. Pokud se vám v amerických nebo britských filmech líbí rozsáhlé školní areály, tak tady můžete najít jejich menší, modernější obdobu. Studenti tu mají k dispozici hned několik budov - učebny, fitness, jídelnu, koleje, Students Hub atd. A také koutek s japonskou zahradou. Je to velmi příjemný areál, který sice patří rozlohou mezi ty nejmenší, ale vybaveností mezi zcela dostačující.





Výdaje za první čtyři dny: 
£ 24,15

Vaše B.

6 komentářů:

  1. Super vlog, natáčaj určite aj nadalej! :) Nech sa ti tam darí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ;) Už mám v zásobě materiál na pár dalších videí,tak se musím pustit do stříhání, abych nebyla tak pozadu :)

      Vymazat
  2. To je náááádherné! Anglii strašně moc závidím :) Užívej a těším se na další články, fotky a videa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!! :) Snad během následujících dní doženu ten týden, o který jsem pozadu. Musím se pustiti do úprav videa i fotek co nejdřív. Moc mě těší, že se vám vlog líbí! :)

      Vymazat
  3. jé tak ti závidím, užij si to ! jinak super fotky a boží blog, stávám se tvým pravidelným čtenářem :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) To moc ráda slyším, vítám Tě v letterB rodince ;)

      Vymazat